Gratis elektronische bibliotheek

Gelukkiger dan God - N.D. Walsch

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: 2008-08-07
BESTANDSGROOTTE: 12,64
ISBN: 9789021533438
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: N.D. Walsch

De beste pdf van Gelukkiger dan God die u hier kunt vinden

Omschrijving:

In de hype rond The Secret viel het niet op dat Neale Donald Walsch een van de leraren is die in deze film aan het woord komen. Dat is geen toeval, want zijn boodschap was altijd al dat in ieder mens een verbazingwekkend vermogen schuilt tot transformatie, en dat wij dit vermogen allemaal kunnen benutten. In dit nieuwe boek trekt hij van die visie de uiterste consequentie… In Gelukkiger dan God zet hij een uiterst radicale nieuwe visie uiteen, die zowel zijn vele trouwe lezers als een groot nieuw publiek zal verrassen!

...punt de volgens vijf levensprincipes werkende 'persoonlijke creatie' als geïndividualiseerd goddelijk aspect ... André Hazes is 'gelukkiger dan ooit' | Superguide ... . Gelukkig is het land, dat God de Heer beschermt, als daar met moord en brand, de vijand rondom zwermt en dat, men meent, hij zal, 't schier overwinnen al, dat dan, dat dan, dat dan, hij zelf komt tot den val. Gedankt moet zijn de Heer, de God, die eeuwig leeft. dat Hij ons t' zijner eer, deez' overwinning geeft. Wat wonder heeft de kracht, De moderne Westerse mens vindt het bestaan van God zeer onwaarschijnlijk. Boven ... Nederlanders gelukkiger dan ooit | Binnenland | AD.nl ... . Wat wonder heeft de kracht, De moderne Westerse mens vindt het bestaan van God zeer onwaarschijnlijk. Bovendien heb je God niet nodig om gelukkig te worden. Een Amerikaanse website verzamelde daarom 21 redenen op waarom slimme moderne mensen niet (meer) in God geloven. De komende weken laat theoloog Marinus de Jong juist zien waarom geloven in God ook nu nog logisch is. Gelukkiger dan ooit "Ik krijg de laatste tijd veel berichten dat ik anders uit mijn ogen kijk. Wat voor mij het fijnste compliment is wat ik kan krijgen", begint André Hazes zijn bericht. "Los van het verbeteren van mijn leven door gezond eten en drinken en sporten, ben ik alles in mijn hoofd een plekje aan het geven. Meer dan één miljoen mensen blijken zelfs depressief te zijn in Nederland. Duurzaam geluksgevoel. Als je van een kortstondig naar een duurzaam geluksgevoel wilt gaan, neem dan je gewoontes en gedragingen eens onder de loep. Misschien herken je één of meerdere uit onderstaand overzicht. Bewustworden hiervan is je poort naar een duurzaam ... Bijbelteksten over het Woord van God - Want levend en krachtig is het woord van God, en scherper dan… Uw woord is een lamp voor mijn voet, een licht op mijn pad… Maar hij zei: 'Gelukkiger zijn zij die naar het woord van God… Het gras verdort en de bloem verwelkt, maar het woord van onze… Gods weg is volmaakt, het woord van de HEER is zuiver, een… Gelukkiger dan God / druk 2 by N.D. Walsch, 9789021533438, available at Book Depository with free delivery worldwide. "Gods vrede is meer dan een gelukkig gevoel" "Jaren geleden ontmoetten we een meneer die een verleden had waarin hij anderen enorm beschadigd had. We mochten hem zegenen met Gods vrede. Dit was een heel diepe genezende ervaring voor deze man," vertelt Henk Minnen. Als ik gelukkig wil zijn moet ik dus mijn hele leven in Gods handen leggen en vertrouwen op mijn hemelse Vader. Dan zal het woord uit Mattheus 6:33 in vervulling gaan: "Maar zoekt eerst Zijn Koninkrijk en Zijn gerechtigheid en dit alles zal u bovendien geschonken worden." Dan word ik pas echt gelukkig! 'Als je wilt dat anderen gelukkig worden,' zegt de Dalai Lama, 'beoefen dan compassie. Als je zelf gelukkig wilt worden, beoefen dan compassie.' Mooi streven: probeer deze week te leven vanuit compassie. Ontwikkel je intuïtie; Leer luisteren naar het kleine stemmetje in je hoofd. Geestelijk welzijn: Covid-19 gaat ons heus niet gelukkig maken, schrijft de Bende van de Vooruitgang. Geld en de moderne psychiatrie wel. Kan God ons helpen om gelukkig te zijn? Gelukkig zijn is misschien wel een van de diepste verlangens van een mens. De juiste prioriteiten stellen. Ja, natuurlijk kan en wil Hij dat wij gelukkig zijn. Maar vergeet niet dat God een heel andere standaard hanteert van 'gelukkig zijn' dan wij mensen. Gods beschrijving van geluk is eigenlijk best ... Geloven in God doe je dan ook vooral met je hart: je hebt God lief en dient Hem vanuit je liefde. We zijn gemaakt door God. God is liefde. We zijn dus gemaakt door liefde. Liefde is de belangrijkste nood van elk mens. Als we geloven in God, ontdekken we een liefde die oneindig veel groter is dan alle liefde die mensen zonder God kunnen kennen. Jongeren (onder de 25) en oudere werkenden (vanaf 45) zijn gelukkiger dan de middengroep van 25 tot 45 jarigen, en zelfstandigen zijn weer een stuk gelukkiger dan mensen in loondienst. 'Dorpeling is gelukkiger dan inwoner van stad' donderdag 18 mei 2017 om 08:23 - Wonen. Noorwegen is 'gelukkigste land ter wereld' maandag 20 maart 2017 om 12:13 - Werk en Priv ... Bijbelteksten over Luisteren - Wie goed luistert, zal het go...