Gratis elektronische bibliotheek

Geloof in de God die in u gelooft - Robert H. Schuller

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: januari 2003
BESTANDSGROOTTE: 6,71
ISBN: 9789021544113
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Robert H. Schuller

Veel plezier met het gratis lezen van Geloof in de God die in u gelooft Robert H. Schuller epub-boeken

Omschrijving:

De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. Hij heeft u zelfs tien krachtige positieve leefregels gegeven - de Tien Geboden - die u kunnen helpen meer zelfrespect te verwerven en succesvoller te zijn dan ooit, in het leven.

...rnstig zoeken' (Hebreeën 11:6).Zoals eerder gezegd, geloven veel mensen alleen maar in God omdat ze dat zo geleerd hebben ... Geloof in de God die in jou gelooft - Hour of Power ... . Ik geloof dat de ene mens de andere niet moet vermoorden, omdat hij zelf ook niet vermoord wil worden. Dit principe van wederkerigheid is niet het uitgangspunt van mensen die in God geloven. Voor hen is er naast de mensen namelijk een derde partij, God, en Hij is de baas. Er zijn een heleboel goden. Geloof daarom in de God die gelooft in u. Dus het eerste aspect van dit gebod is: Weet en vertrouw erop dat God naast je ... Geloof in de God die in U gelooft - Robert H. Schuller ... ... . Geloof daarom in de God die gelooft in u. Dus het eerste aspect van dit gebod is: Weet en vertrouw erop dat God naast je is. Dat is ook zo. En ik denk, maar dat is mijn persoonlijke mening: Het tweede gebod zegt dat iedereen respect en vrijheid verdient. Veel mensen die in God geloven, geloven dat de Bijbel God representeert, dat een geloof in God een geloof in de Bijbel is, en dat ze, door zich aan de Bijbel te houden, eeuwig leven kunnen verwerven. En toch heeft de Heer Jezus gezegd: " Onderzoek de Schriften, want jullie denken daarin eeuwig leven te hebben, en ze getuigen ook van mij. De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. Hij heeft u zelfs tien krachtige positieve leefregels gegeven - de - de bijbel het woord van God. - hoezo vloeken? - bidden hoe moet dat? - waarom geloof ik in God? Wie is God? God is de schepper van hemel en aarde, ik heb een korte samenvatting gemaakt over hoe God de vader zijn zoon gezonden heeft op de aarde om mensen die foute en verkeerde dingen doen te vergeven als ze hem om vergeving vragen en hem na volgen, wij mensen doen elke dag weer verkeerde ... De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! In dit boek beschrijft Dr. Schuller dat God als geen ander weet hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Krachtige handvatten die u kunnen helpen meer zelfrespect te verwerven en succesvoller te zijn dan ooit in het leven. Het geheim van ... Auteur: Schuller Het geheim van zelfrespect De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. Hij heeft u zelfs tien krachtige positieve leefregels gegeven - de ... 11:22-24 te lezen: "En Jezus antwoordde en zied tot hen: Hebt geloof in God. Voorwaar, Ik zeg u, wie tot deze berg zou zeggen, hef u op en werp u in de zee, en in zijn hart niet zou twijfelen, maar geloven, dat geen hij zegt geschiedt, het zal hem geschieden. Daarom zeg Ik u, al wat gij bidt en begeert, gelooft, dat gij De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. Hij heeft u zelfs tien krachtige positieve leefregels gegeven - de Tien Geboden - die u kunnen helpen meer ... Een ieder die in Hem gelooft zal niet sterven maar eeuwig leven. Leef door het houden van de geboden en inzettingen. In Johannes 1:12 lezen we: Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven; Door het geloof KUNNEN we kinderen Gods worden, maar blijkbaar zijn we dat ... Op donderdag 8 november vindt in Amsterdam de boekpresentatie plaats van "Geloven in een God die niet bestaat". Veel mensen zijn grootgebracht met het idee dat geloven in God min of meer automatisch betekent dat je ook gelooft dat God bestaat. Toch hebben de meeste mensen het geloof in dat 'bestaan' allang losgelaten, of twijfelen ze eraan. Geloven de Friezen in God? De enquêteurs die zo nauwkeurig bijhouden hoe onze appreciatie voor deze of gene politieke partij zich ontwikkelt, lijken ook het onderwerp godsdienst te hebben ontdekt. Wij hebben allemaal gezondigd en verdienen allemaal Gods oordeel. God, de Vader, stuurde Zijn eniggeboren Zoon om dat oordeel op Zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. Jezus, de Schepper en eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op Zich te nemen die wij verdienen. De Bijbel zelf zegt in Efeze 2:8: "Uit genade zijt gij zalig geworden door het geloof en dat niet uit u, het is Gods gave." Bij geloven gaat het vooral om het relationele, een relatie hebben met God. Bij de wedergeboorte gaat het vooral om de schenking van het ni...