Gratis elektronische bibliotheek

Gods beloften voor jou bij je doop - Sophie Piper

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: april 2016
BESTANDSGROOTTE: 4,38
ISBN: 9789033832864
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Sophie Piper

U kunt het boek Gods beloften voor jou bij je doop downloaden in pdf epub-formaat na gratis registratie

Omschrijving:

Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling heeft.Bijbelteksten, gedichten, gebeden, quotes en heldere, kleurrijke illustraties.Voorin het boekje een pagina om het geefmoment extra persoonlijk te maken d.m.v. van... voor... ter gelegenheid van...Geschikt voor zowel jongens als meisjes.

...delen en toch jezelf kan worden. Samen met je papa wil ik zorg dragen voor jou, in Jezus' Geest, zodat ons huis een thuis is waar jij je steeds welkom mag voelen ... God zorgt voor jou (kinderdoop) | 9789089121691 ... . God zegt niet: Ik wil je Vader zijn, Ik wil je zalig maken, Ik beloof je Mijn beloften. Dat is ook niet bijbels. De beloften van het genadeverbond zijn voor Gods kinderen. De doop betekent voor jou, dat je het voorrecht hebt dat de woorden Gods je zijn toevertrouwd (je mag dus ook niet pleiten op je doop; God is jou niets verschuldigd). 2. Gods beloften voor jou bij te doop, Boeken rond zingeving, Christelijke spiritualiteit, meditatie bestel je eenvoudig in onze webshop of winkel in Gent. Car ... Gods beloften voor jou bij je doop by Ark Media - Issuu ... . 2. Gods beloften voor jou bij te doop, Boeken rond zingeving, Christelijke spiritualiteit, meditatie bestel je eenvoudig in onze webshop of winkel in Gent. Carmelitana brengt steeds een ruim aanbod. God zal je altijd helpen 'Wees niet bang', zegt God. 'Ik ben bij je! Ik zal je sterk maken en je helpen.' (Jesaja 41:10) ... Gods beloften voor jou bij je doop ... Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling heeft. Bijbelteksten, gedichten, gebeden, quotes en heldere, kleurrijke illustraties. In God zorgt voor jou (doop) staan verhalen en teksten van Marijke ten Cate en Roelin Smit die de allerkleinsten al laten zien dat God voor hen zorgt. Via het verhaal van Abraham, en Gods beloften aan hem en Psalm 23 van David komen we bij het Nieuwe Testament, waar Jezus laat zien dat Gods nieuwe wereld juist ook voor de kinderen is. Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling ... Gods beloften voor jou bij je doop Sophie Piper. Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling heeft. Bijbelteksten, gedichten, gebeden, quotes en heldere, kleurrijke illustraties. De doop laat ons Gods grote liefde zien. God de Vader roept je bij je naam en zegt: je bent van Mij! Hij belooft dat Hij als een Vader voor je zorgen wil. God de Zoon belooft dat Hij al je zonden wil vergeven, omdat Hij de straf daarvoor aan het kruis gedragen heeft. God de Heilige Geest wil in je hart wonen om je te leren leven zoals God het wil. Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling heeft. Bijbelteksten, gedichten, gebeden, quotes en heldere, kleurrijke illustraties. Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling heeft. Bijbelteksten, gedichten, gebeden, quotes en heldere, kleurrijke illustraties. Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling heeft. Bijbelteksten, gedichten, gebeden, quotes en heldere, kleurrijke illustraties. V Gods beloften voor jou bij je doop. Een prachtig boekje met de titel in goudfolie. Het sfeervolle cadeauboek heeft een gewatteerde kaft waardoor het extra uitstraling heeft. God zorgt voor jou (doop) In God zorgt voor jou (doop) staan ve...